Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2010 11:37 - Писмо за теб
Автор: bobaja Категория: Други   
Прочетен: 1826 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 28.06.2010 11:38


Как си? Просто исках да ти пиша, за да ти кажа колко те обичам и колко съм загрижен за теб. Вчера те наблюдавах ти беше със своите приятели. И целия ден се надявах, че и на Мен ще обърнеш внимание. Когато се свечери Аз ти предложих един слънчев залез, пълен с блясък и красота, за да те зарадвам и един лек ветрец, за да те освежа. И Аз те очаквах, но ти не дойде. Да, това Ме наскърби. Но Аз все още те обичам, защото съм твой приятел. След това Аз застанах до леглото ти докато заспиш. Най -напред оставих да падне върху възглавницата ти един лъч светлина и отново очаквах, но ти не мислиш за Мен. Как исках да се наведа над теб, за да говоря с теб, да ти се подаря. Но ти нямаше време за Мен. Днес ти стана късно и бързо отиде на работата си. Ти не видя сълзите Ми. Но и ти изглеждаше днес така печален, така самотен. Това много Ме наскърбява, защото Аз те разбирам, както знаеш. Аз, Аз те обичам още въпреки всичко! О, колко много желая да можеш да ме чуеш. Бих искал да ти кажа, че те обичам - чрез синевата на небето. Бих желал да ти го покажа, чрез великолепните багри на цветята и чрез спокойствието на тревата. Искам да ти го шепна чрез шумоленето на листата на дърветата. Искам да ти го извикам чрез планинските потоци и да ти го изпея чрез песните. Искам да те загърна с топлината на слънчевата светлина и за теб да изпълня въздуха с ухание. Но ти малко мислиш за Мен. Моята любов към теб е по-дълбока от морето, по-всеобхватна от всичко, което можеш да си помислиш. Това исках да ти кажа. Ние бихме могли да прекараме заедно вечността. Ела, ела при Мен! Къде ли? Защото аз съм на всякъде!
Но ти можеш да ме намериш , защото аз не се крия. .Кой съм аз ли? 
Аз съм Любовта, Мъдростта , Светлината... началото и края. 
Намери ме, аз те чакам.   Вратата е отворена за теб...





Тагове:   писмо,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - "Как си?.." питаш ме ти..
28.06.2010 11:50
Благодаря, добре съм, дори даже хърби хъхъхъ
:p
цитирай
2. bven - Хубаво е -
28.06.2010 15:32
всеки да го търси и открие..............:)
цитирай
3. divna8 - "АЗ СЪМ... Пътят, Истината и Живота..."
30.06.2010 08:29
Библията е свята книга, написана със свята мисия, но... опорочена от човешки помисли за власт над другите човешки същества.
Бог общува с всеки от нас и не ни е необходим посредник, за да тълкува Словата Му.
Да се заслушаме в шепота на листата, в повея на вятъра, в песните на птиците, в тихите звуци на животните или в безмълвието на тишината - всички те носят Божието Послание... Лунната Светлина го пречиства от мъртвите думи, а Слънцето дарява Непресъхващ Живот на Словото!
"БОГ Е..."
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobaja
Категория: Други
Прочетен: 86126
Постинги: 27
Коментари: 34
Гласове: 292
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031